Alle News Pogled

Ključ uspješne prodaje

© iStock-647567836_kupicoo

#POGLED | Digitalna transformacija je stigla i u prodaju. Stoga je u doba promijena ključno kupcima ponuditi dodatu vrijednost. U odjelu marketinga proizvoda u Schachermayeru zaposleno je 25 stručnih osoba koji uvode proizvode pružajući dodatne informacije, kao što su video zapisi s uputama i tehnički opisi.

Naši stručnjaci iz odjela marketing proizvoda svakodnevno rade na uvođenju artikala u naš web katalog. Oni prikupljaju podatke od dobavljača i prilagođavaju ih tako da budu razumljivi kupcima. „Na ovaj način osiguravamo da naši kupci lako pronađu savršen proizvod za njihove potrebe, informiraju se o njima te ih međusobno uporede“, objasnio nam je u razgovoru Alex Steilner, voditelj odjela marketinga proizvoda u  Linzu. Usluge su postale ključ uspješne prodaje i na svim razinama nude kupcima značajnu dodatnu vrijednost. 

Dragocjene informacije 

Kako bi se obilje informacija o proizvodima obradilo, neophodna je ispravna i struktuirana klasifikacija podataka. Zbog raznolikosti brendova kao što je, na primjer, slučaj s akumulatorskim alatima ili ugradbenim kuhinjskim uređajima, nazivi, karakteristike i opisi moraju se standardizirati. Samo na taj način se kupcima nudi mogućnost da upoređuju različite brendove i na kraju izaberu traženi proizvod koji njima najviše odgovara. „Content is King“ izraz je ovog digitalnog razvoja. Što se više podataka o proizvodu pruži, to bolje. Na primjeru  BLUM Legraboxa jasno je prikazano koliko slike, opsežne informacije o proizvodima, videozapisi, reference i CAD podaci olakšavaju proces donošenja odluke o kupnji.

 

Više informacija: Blum-Legrabox

( )